ד"ר עליזה בלוך יוצאת לדרך פוליטית: "אהיה שרת החינוך הבאה של ישראל"

Wait 5 sec.

י"ב בתמוז תשפ"ו  27.06.26, 22:04ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר, הודיעה על כניסתה לזירה הפוליטית הארצית והצהירה כי בכוונתה להתמודד על תפקיד שרת החינוך. לדבריה, חיזוק מערכת החינוך הוא תנאי לביטחון הלאומי, לשוויון בנטל ולצמצום הפערים בחברה הישראלית.לכתבה המלאה