Afyonkarahisar’da bir çift arasında yaşanan olay yargıya taşındı. Koca, eşinden çocuğun biyolojik bağının tespiti için DNA testi talep etti. Kadın bu durumu sadakatsizlik ithamı olarak değerlendirerek “ayrılık” davası açtı. İlk derece mahkemesi ve istinafın farklı kararlarının ardından dosya Yargıtay’a gitti. Yargıtay, DNA testi talebini ve sadakatsizlik ithamını kusur sayarak kadının 'ayrılık' talebini kabul etti.