Eyüpsultan Belediyesi Çocuk Etkinlik Merkezleri'nde eğitim gören 124 öğrenci ilk diplomalarını Belediye Başkanı Dr. Mithat Bülent Özmen’in elinden aldı. Törende konuşan Özmen, 2026 yılında açılacak yeni merkezlerle belediyeye ait Çocuk Etkinlik Merkezi sayısının 9'a yükseleceğini açıkladı.