Μόνο το ένα στα τρία γερμανικά νοσοκομεία διαθέτει κλιματισμό στα δωμάτια των ασθενών. Δεν λύνουν το πρόβλημα οι ανεμιστήρες, προειδοποιούν οι ειδικοί.