2025-2026 sezonunu zirvede tamamlayan Galatasaray'ın şampiyonluk kupası, Denizli'de düzenlenen görkemli bir gecede yaklaşık 2.500 taraftarla buluştu. Gecede Dernek Başkanı Mehmet Kocabay konuşma yaptı, Stuttgart ile iş birliği protokolü imzalandı, İrem Derici sahne aldı.