Bayburt Devlet Hastanesinde artan sıcaklıklara karşı vatandaşları bilinçlendirmek amacıyla stant açıldı. Sağlık personeli, güneşten korunma ve cilt kanseri riskine karşı önlemler hakkında bilgi verdi, broşür dağıttı.