Elazığ İl Emniyet Müdürlüğü, kent genelinde trafik güvenliğini sağlamak amacıyla ana arterlerde ve kavşaklarda geniş kapsamlı denetim yaptı. Araç evrakları ve sürücü belgeleri kontrol edilirken, kural ihlali yapanlara cezai işlem uygulandı. Denetimlerin süreceği bildirildi.