نیروی دریایی سپاه: نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه مورد اصابت قرار گرفت

Wait 5 sec.

شفقنا – نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در پاسخ به تجاوز آمریکا، نقاط استقرار ارتش این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.به گزارش شفقنا، روابط عمومی سپاه اعلام کرد: «به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های مختلف از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»نوشته نیروی دریایی سپاه: نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه مورد اصابت قرار گرفت اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.