ואנס על התקיפה באיראן: "אלימות תיענה באלימות"

Wait 5 sec.

סגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס התייחס לתקיפת האמריקנית נגד מטרות איראניות באזור מצר הורמוז, וכתב ברשת X כי "אלימות תיענה באלימות". הוא עקץ את האיראנים: "אם יש להם השגות על אופן יישום מזכר ההבנות, הם יכולים להרים טלפון".פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה