Yeni sezon hazırlıklarına başlayan Fenerbahçe'de kiralık oyuncuların takıma dönüşü ve yeni transferlerle 40'a yükselen oyuncu sayısı 45'e çıkabilir. Sarı-lacivertlilerde TFF'nin 28 kişilik kadro bildirim zorunluluğu nedeniyle en az 17 ayrılık bekleniyor.