رییس جمهور آمریکا بار دیگر ایران را تهدید کرد

Wait 5 sec.

شفقنا- رئیس جمهور می‌گوید اگر تهران دوباره آتش‌بس را نقض کند، واشنگتن ممکن است مجبور شود «کار را تمام کند».به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ آناتولی نوشت: روز شنبه پس از حمله هواپیماهای آمریکایی به انبارهای موشک و پهپاد و مواضع رادار ساحلی ایران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ایران را به اقدام نظامی بیشتر تهدید کرد. ترامپ در پلتفرم اجتماعی حقیقت خود نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتش‌بس، دوباره به انبارهای موشک و پهپاد و مواضع رادار ساحلی ایران حمله کردند!»او مدعی شد: «بسیار محتمل است که آنها هرگز درس نگیرند!»ترامپ همچنین گفت: واشنگتن می‌تواند به نقطه‌ای برسد که «دیگر قادر به منطقی بودن نباشد» و ممکن است «مجبور شود کاری را که با موفقیت بسیار آغاز کرده است، از نظر نظامی تکمیل کند.» او مدعی شد: «اگر این اتفاق بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!»این اظهارات پس از آن مطرح شد که فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (CENTCOM) مدعی شده بود: نیروهای آمریکایی روز شنبه پس از حمله ایران به نفتکش با پرچم پاناما در نزدیکی تنگه هرمز، حملات بیشتری علیه چندین هدف در ایران انجام دادند.این خبر را در آناتولی ببینیدنوشته رییس جمهور آمریکا بار دیگر ایران را تهدید کرد اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.