כוחות חטיבת עציוני חיסלו אתמול (שבת) כמה מחבלים חמושים במרחב האבטחה שבדרום סוריה. מצה"ל נמסר כי "הכוחות ימשיכו לפעול במרחב ולהסביר כל איום על אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל".