H πτώση των τιμών του πετρελαίου στα επίπεδα προ της κρίσης έχει φέρει διχογνωμία στο Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για τη συνέχιση ή μη της αύξηση των επιτοκίων του ευρώ με στόχο τη μείωση του πληθωρισμού. Τα πιο ήπια μέλη, τα αποκαλούμενα "περιστέρια", θεωρούν ότι πρέπει να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση μετά τη συμφωνία ΗΠΑ- Ιράν, ενώ οι σκληροί της ΕΚΤ, τα λεγόμενα "γεράκια", επιμένουν στην επιστροφή του πληθωρισμού στο 2% το ταχύτερο δυνατό, ζητώντας να συνεχιστεί η αύξηση των επιτοκίων, ανεξαρτήτως των συνεπειών. Τη ίδια ώρα, οι αγορές άλλαξαν την θέση τους και περιμένουν το πολύ άλλη μια αύξηση κατά 25 μονάδες βάσης, αλλά μέχρι και το τέλος του χρόνου.