بازگشت “نمو” با اشک؛ نیمار: بسیار مضطرب بودم و البته خوشحال

Wait 5 sec.

شفقنا- ستاره تیم ملی  فوتبال برزیل از بازگشت به ترکیب سلسائو بسیار خوشحال است و البته اعتراف کرد که استرس زیادی داشت.به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال برزیل در بازی پایانی خود در مرحله گروهی توانست با سه گل اسکاتلند را شکست دهد تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.نیمار در دقیقه ۷۷ به جای کونیا وارد زمین شد. هنگام ورود او، استقبال پرشوری از سوی هواداران و هم‌تیمی‌هایش صورت گرفت و نگاه‌ها بیش از هر چیز به شماره ۱۰ برزیل دوخته شد.پس از پایان مسابقه، دوربین‌های تلویزیونی بارها روی چهره نیمار متمرکز شدند؛ جایی که اشک‌های او از شدت احساسات سرازیر شده بود و اشک بسیاری را در ورزشگاه درآورد.او بعد از بازی گفت:خیلی مضطرب بودم، اما در عین حال بسیار خوشحالم.این یک لحظه فوق‌العاده و صددرصد شگفت‌انگیز بود.این ستاره برزیلی در ادامه صحبت های خود گفت:من این قهرمانی را می‌خواهم؛ نه فقط من، بلکه تمام اعضای تیم. همه ما می‌خواهیم برنده شویم. به خوبی می دانیم که که با اتحاد و در کنار هم بودن  اراده‌مان قوی‌تر می شود و شانس بسیار بزرگی برای قهرمانی خواهیم داشت.نوشته بازگشت “نمو” با اشک؛ نیمار: بسیار مضطرب بودم و البته خوشحال اولین بار در خبرگزاری بین‌المللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیت‌الله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.