בכיר אמריקני לוואלה על השיחות עם איראן: "שום דבר לא בוטל"

Wait 5 sec.

גורם בכיר בממשל האמריקני התייחס היום (ראשון) לשיחות עם איראן: "שום דבר לא בוטל, השיחות הטכניות בנוגע ליישום מזכר ההבנות מתקיימות כמתוכנן בימים הקרובים", כך אמר לוואלה. עוד הוסיף הגורם כי ערוצי התיאום למניעת חיכוך שהוקמו לאחר פסגת אגם לוצרן כבר פועלים.