2003-2007 yılları arasında Nevşehir’in Derinkuyu ilçesinde kaymakam olarak görev yapan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, yıllar sonra bu kez bakan sıfatıyla ilçeyi ziyaret etti. Derinkuyu’da vatandaşların yoğun ilgisi ve sevgi gösterileriyle karşılanan Bakan Çiftçi’ye, ziyaret sırasında anlamlı bir sürpriz yapıldı.Kaymakamken Yazdığı Not, Yıllar Sonra Bakana Hediye EdildiDerinkuyu’ya bağlı Til Köyü Muhtarı Habip Yüksel, Bakan Çiftçi’nin kaymakamlık yaptığı dönemde köy karar defterine yazdığı notu yıllar sonra gün yüzüne çıkardı. Muhtar Yüksel, geçmişte kaleme alınan bu anlamlı yazıyı çerçeveleterek Bakan Çiftçi’ye hediye etti.Ziyaret sırasında hediyeyi takdim eden Muhtar Habip Yüksel, “Geçmiş dönemde ilçemizde görev yapan bakanımıza, köy ziyaretinde bulunduğu sırada köy karar defterine yazmış olduğu yazısını bugün çerçeveletip kendilerine hediye ettim” ifadelerini kullandı.Beklenmedik hediye karşısında duygulanan Bakan Mustafa Çiftçi, yıllar önceki görev dönemine ait hatıranın kendisi için çok kıymetli olduğunu belirterek Muhtar Yüksel’e teşekkür etti.Derinkuyu’da görev yaptığı yıllarda vatandaşlarla kurduğu güçlü bağlarla hatırlanan Bakan Çiftçi’nin ilçeye gerçekleştirdiği ziyaret, geçmiş ile bugün arasında anlamlı bir köprü kurdu. Yıllar önce kaymakam olarak hizmet verdiği topraklara bu kez İçişleri Bakanı olarak dönen Çiftçi’nin duygusal anları, programa katılanlar tarafından da ilgiyle takip edildi.