באיראן מכחישים שהסכימו לכניסת פקחי גרעין: "נמשיך לפעול לפי הנוהל הנוכחי"

Wait 5 sec.

משרד החוץ של איראן מכחיש כי הרפובליקה האסלאמית הסכימה לכניסת פקחי גרעין לשטח המדינה. לפי המשרד, שיתוף הפעולה שלנו עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) יימשך בהתאם למחויבותנו במסגרת הסכם ההגנה והחלטות הפרלמנט שלנו". ההודעה מתכתבת עם דיווח שפרסמה מוקדם יותר סוכנות הידיעות האיראנית תסנים, המזוהה עם המשטר, שבו נכתב כי "נושא מתן היתר לכניסת פקחי סבא"א לאיראן לא אושר על ידי צוות המשא ומתן האיראני או על ידי גורמים אחראים בממשלה".פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה