משרד החוץ האיראני הודיע היום (שני) כי "שיתוף הפעולה שלנו עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית יימשך בהתאם לנוהל המקובל ובהתאם להחלטות הפרלמנט והמועצה העליונה לביטחון לאומי".