Tuzla Belediye Başkanı Eren Ali Bingöl'ün sözleri sosyal medyada tartışma konusu oldu. Bingöl açıklamasında "İBB'nin Tuzla halkını mağdur eden bu yaklaşımını büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığıyla karşılıyorum." dedi.