شفقنا- ستاره تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که بعضی ها دوست ندارند ایران به حضورش در جام جهانی ادامه دهد.به گزارش شفقنا ورزشیمهدی طارمی، کاپیتان تیم ملی ایران، درباره احتمال حذف ایران از رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ پس از تساوی برابر مصر صحبت کرد.تیم ملی ایران صبح امروز (شنبه) در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی مصر رفت.این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و در نتیجه، تیم ملی مصر به مرحله یکسیودوم نهایی جام جهانی صعود کرد.در پایان رقابتهای گروه هفتم، تیم ملی فوتبال بلژیک با ۵ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت و تیم ملی فوتبال مصر نیز با همین تعداد امتیاز دوم شد. تیم ملی ایران با ۳ امتیاز حاصل از سه تساوی در رده سوم ایستاد و تیم ملی فوتبال نیوزیلند با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.طارمی در گفتوگو با روزنامه «آس» اظهار داشت:آنها میخواهند ما را از جام جهانی بیرون کنند؛ این از هر نظر یک فاجعه است.چه کسی قرار است به ما کمک کند؟ هیچکس. مطلقاً هیچکس به ما کمک نمیکند. چه کسی باید این مشکل را برای ما حل کند؟ چه کسی؟ فیفا؟کاپیتان تیم ملی ایران در پایان گفت:جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، بعد از بازی اول به رختکن ما آمد و گفت که همه مشکلات را حل خواهند کرد، اما در عمل فیفا هیچ کاری انجام نداد و ما باید خودمان با همه این مشکلات دستوپنجه نرم کنیم.نوشته طارمی: می خواهند ما حذف شویم اولین بار در خبرگزاری بینالمللی شفقنا | خبرگزاری شیعیان، فتاوای آیتالله سیستانی و مرجعیت، آخرین اخبار ایران و جهان. پدیدار شد.