יו"ר הפרלמנט הלבנוני על ההסכם עם ישראל: "הסתה למלחמת אזרחים"

Wait 5 sec.

יו"ר הפרלמנט הלבנוני נביה ברי, התייחס להסכם המסגרת הלבנוני-ישראלי ואמר כי, "לעמי בלבנון - כל לבנון - זו הסתה מלחמת אזרחים". בתוך כך, בעיתון "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה נכתב כי הוא קרא "להימנע ממלחמת אזרחים".פנייה לכתב/תמצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו על זה