Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliliğini artıran ve karbon salımını düşüren işletmeleri ödüllendirecek yeni Enerji ve Karbon Azaltımı (EKA) Destek Programı'nı hayata geçiriyor. Program kapsamında performans kriterlerini yerine getiren işletmelere enerji giderlerinin yüzde 30'u oranında hibe verilecek.